Kenttätöidem esittely ja syyskokous

Järjestämme avoimien ovien esittelytilaisuuden kuluneen kauden kenttätöidemme tuloksista Tieteiden Talolla Helsingissä ja pidämme sen jälkeen seuran syyskokouksen, jossa tosin vain seuran jäsenet voivat asettua ehdolle tai äänestää, vaikka sekin tilaisuus on muuten avoin yleisölle.

Aika: tiistaina 31.10. klo 17:00 (syyskokous n.18-18:30)

Paikka: Tieteiden Talo, Kirkkokatu 6, Helsinki

Esittelytilaisuus: Kerromme sanoin ja kuvin kuluneen kauden kenttätöistämme Saaristomerellä mm. Wrouv Marian ja Borstön "St. Mikaeliksi" kutsutuilla hylyillä sekä Kotkassa tutkituista Ruotsinsalmen meritaistelun hylyistä kuten St. Nikolai ja Lehmänsaaren rannoilla olevat hylyt. Lisäksi tutustumme vielä Haapasaarten lähistöllä tutkittujen hylkyjen 3D-malleihin ja ajoitustuloksiin. Yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä koko esittelyn ajan ja toivommekin vilkasta keskustelua ja ajatusten vaihtoa.

Seuran syyskokous: Meriarkeologisen seuran syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat kuten ensi vuoden alustava toimintasuunnitelma sekä valitaan seuran hallitus vuodelle 2024. Kaikki hallituspaikat - mukaan lukien puheenjohtajan tehtävät - ovat avoinna ja uudet kasvot ovat aina tervetulleita toimintaan.

Tilaisuuksiin voi osallistua myös etänä:

Click here to join the meeting

Meeting ID: 312 340 504 735
Passcode: vtBXCU